Telefon
zwrotny

Nasz Team

Magdalena Kopacz

Magdalena Kopacz

SZEFOWA FIRMY / założycielka Centrum Językowego Konik w Głogowie

Mgr Filologii Germańskiej (Uniwersytet Wrocławski). Posiada umiejętności motywowania pracowników do pracy oraz zdolność kierowania zespołem. Głównymi cechami wyróżniającymi Panią Magdalenę wśród innych pracodawców jest asertywność, opanowanie i szacunek do swoich pracowników. Chętnie wysłuchuje rad swoich pracowników i wdraża ich pomysły w życie. Czuwa nad całością firmy.

Robert Borowski

Robert Borowski

Kierownik

Zajmuje się przygotowywaniem analizy finansowej firmy, kontrolą zaopatrzenia oraz przygotowywaniem dokumentacji związanej z płatnościami. Monitoruje i koordynuje politykę fiskalną firmy. Sporządza rachunki, dokonuje korekt oraz rozlicza wynagrodzenia pracowników oddelegowanych do pracy za granicą.

Anna Antczak

Anna Antczak

Kierownik ds. administracyjno-biurowych

Ekonomista, mgr inż. zarządzania i marketingu, ukończony kurs księgowości. Nadzoruje i koordynuje pracę biura, zarządza pracą podległego zespołu odpowiedzialnego m.in. za sporządzanie umów, pism i dokumentacji finansowo-księgowej oraz  ubezpieczenie osób oddelegowanych  do pracy za granicą. Współpracuje z firmami zewnętrznymi oraz instytucjami. Sporządza rachunki i korekty. Posiada zmysł organizacyjny, zdolności analityczne oraz umiejętność negocjowania. Głównym jej atutem jest kreatywność , zaangażowanie w pracę i silna motywacja do osiągania wysokich wyników w pracy Jest osobą sympatyczną i lojalną o miłym usposobieniu.

Anna Klamecka

Anna Klamecka

kierownik do spraw pozyskiwania nowych klientów

Pracuje z największymi koordynatorami niemieckimi. Codziennie otrzymuje kilkadziesiąt nowych ofert pracy i na ich podstawie starannie czuwa nad dopasowaniem naszych opiekunek dla każdej nowej rodziny. Swoja pracę traktuje poważnie i wszystkie powierzone zadania wykonuje z należytą starannością. Wytrwale dąży do zamierzonego celu. Zawsze przywiązuje wagę do wysokiej jakości usług i zadowolenia klienta oraz opiekunek.

Rozalia Janiszewska

Rozalia Janiszewska

Kierownik do spraw stałego klienta

Opiekuje się ponad 300 klientami zagranicznymi Odpowiada za wyniki w zakresie jakości, ilości i wydajności zespołu i rozwiązuje problemy pracowników. Przywiązuje wagę do wysokiej jakości usług i zadowolenia klienta, dzięki szybkiej i stosownej reakcji . Potrafi pod presją czasu podjąć decyzje w taki sposób by osiągnąć wyznaczony cel,  dopasować się do panujących warunków i środowiska pracy.

Michał Filipczuk

Michał Filipczuk

specjalista do spraw rekrutacji

Zajmuje się rekrutacją opiekunek i opiekunów osób starszych. Ma pierwszy kontakt z osobą chętną podjąć zatrudnienie w naszej firmie.  Zajmuje się sprawami administracyjno- biurowymi. Pomaga rozwiać wszelkie wątpliwości pojawiające się przed  wyjazdem na zlecenie.

Jolanta Zaczyk

Jolanta Zaczyk

specjalista ds. rekrutacji

Zajmuje się rekrutacją opiekunek i opiekunów osób starszych. Ma pierwszy kontakt z osobą chętną podjąć zatrudnienie w naszej firmie.  Zajmuje się sprawami administracyjno- biurowymi. Pomaga rozwiać wszelkie wątpliwości pojawiające się przed  wyjazdem na zlecenie.

Maria Sobocińska

Maria Sobocińska

pracownik biurowy

Zajmuje się sporządzaniem umów, pism i dokumentacji finansowo-księgowej. Jest osobą spokojną, zrównoważoną i operatywną o dużych umiejętnościach komunikacyjnych i interpersonalnych. Wytrwale dąży do osiągnięcia wyznaczonego celu. Przyjęte na siebie obowiązki wypełnia solidnie i rzetelnie. Nie obawia się samodzielnego podejmowania decyzji i ponoszenia odpowiedzialności za nie. Jest osobą kreatywną i ambitną podejmującą inicjatywę w działaniu.

Dominika Paraszczuk

Dominika Paraszczuk

pracownik biurowy

Zajmuje się sporządzaniem dokumentów firmowych oraz odbieraniem telefonów, przeprowadza rozmowy telefoniczne bądź przekierowuje je do innych organów firmy, co więcej nadzoruje i obsługuje dokumenty firmowe, sporządza podstawową dokumentację finansowo -księgową. Cechuje ją umiejętność pracy w zespole, rozwiązywanie problemów oraz analityczne myślenie. Jest osoba punktualną, elastyczną, a także posiada umiejętności organizowania i oceniania własnej pracy.

Małgorzata Drankiewicz

Małgorzata Drankiewicz

Koordynator ds. z klientem zagranicznym

Umiejętnie dobiera oferty pracy do wymagań klientów oraz Opiekunów i Opiekunek. Wspiera Opiekunki poza granicami naszego kraju,zawsze chętnie pomaga w rozwiązywaniu problemów. Jest odpowiedzialna za utrzymywanie dobrych stosunków z koordynatorami z Niemiec. Jest osobą miłą, uczynną i otwartą. Cechuję ją dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Swoją pracę wykonuję rzetelnie i z pełnym zaangażowaniem.

Ewelina Jodłowiec

Ewelina Jodłowiec

koordynator

Opiekuje się stałymi klientami niemieckimi. Czuwa nad odpowiednim dopasowaniem do każdej rodziny opiekunek na wymianę. Koordynuje przebieg całej wymiany opiekunek przy zastępstwie. Zawsze chętnie pomaga w rozwiązywaniu problemów. Ma bezpośredni kontakt z każdą opiekunką oraz opiekunem wyjeżdżającymi do pracy każdego dnia. Sumiennie i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki.

Magdalena Ogonowska

Magdalena Ogonowska

koordynator ds kontaktów z klientem zagranicznym

Magdalena jest odpowiedzialna za przedstawianie ofert pracy opiekunkom i opiekunom, utrzymywanie długotrwałych relacji z nimi oraz wspieraniu ich za granicami naszego kraju. Odpowiedzialna jest również za utrzymywanie przyjaznych relacji z podopiecznymi, jak również z koordynatorami z Niemiec. Jest osobą otwartą, rzetelną oraz sumienną.

Dawid Wawrzyniak

Dawid Wawrzyniak

koordynator ds. kontaktów z klientem zagranicznym

Z wykształcenia Germanista – absolwent Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Legnicy. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na terenie Niemiec, zajmując się tam praca biurową i przedstawicielstwem handlowym. Po powrocie do Polski związany jest z Centrum Językowym Konik, zajmując się obsługą klienta niemieckojęzycznego i utrzymywaniem dobrego kontaktu z nim. Jest osobą odpowiedzialną, dokładną, fachową i pomocną. Potrafi zawsze i aktywnie zareagować na zaistniałe sytuacje i odpowiednio rozwiązać dany problem. Jest osobą miłą, otwartą, spokojną i kreatywną, zawsze skorą do pomocy.

Justyna Mierzwińska

Justyna Mierzwińska

opiekun klienta zagranicznego w innych zawodach

W Centrum Językowym Konik zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów niemieckich. Pilnuje , aby każdy nowy oraz stały klient niemiecki otrzymał odpowiednio wykwalifikowany personel. Dba o to by wymiany na zleceniach przebiegały bezproblemowo. Rozwiązuje problemy związane z każdym zleceniem.
Swoja pracę wykonuje sumiennie i starannie.

Zapewniamy legalne zatrudnienie
Atrakcyjne zarobki, bonusy i premie
Współpraca z największymi partnerami w Niemczech
Zakwaterowanie
i wyżywienie
Indywidualny dobór ofert (nie narzucamy)
Zwracamy koszty
podróży
Nie pobieramy opłat za pośrednictwo
Praca na zastępstwo lub na nowe zlecenie
Pracodawca Godny Zaufania

Pracodawca Godny Zaufania

„Pracodawca Godny Zaufania” to inicjatywa zapoczątkowana w 2009 roku. Jej podstawowym celem jest promowanie wśród pracodawców odpowiedzialnej, zgodnej z normami europejskimi polityki pracowniczej i polityki socjalnej. Przez kilka lata udało się nagrodzić największe polskie firmy bardzo często realizujące ciekawe i przynoszące znakomite rezultaty programy skierowane do pracowników.

Czytaj więcej
  • pl
  • uk
  • de