Telefon
zwrotny

Nasz Team

Magdalena Kopacz

Magdalena Kopacz

SZEFOWA FIRMY / założycielka Centrum Językowego Konik w Głogowie

Mgr Filologii Germańskiej (Uniwersytet Wrocławski). Posiada umiejętności motywowania pracowników do pracy oraz zdolność kierowania zespołem. Głównymi cechami wyróżniającymi Panią Magdalenę wśród innych pracodawców jest asertywność, opanowanie i szacunek do swoich pracowników. Chętnie wysłuchuje rad swoich pracowników i wdraża ich pomysły w życie. Czuwa nad całością firmy. 

Robert Borowski

Robert Borowski

Kierownik

Zajmuje się przygotowywaniem analizy finansowej firmy, kontrolą zaopatrzenia oraz przygotowywaniem dokumentacji związanej z płatnościami. Monitoruje i koordynuje politykę fiskalną firmy. Sporządza rachunki, dokonuje korekt oraz rozlicza wynagrodzenia pracowników oddelegowanych do pracy za granicą. 

Anna Antczak

Anna Antczak

Kierownik ds. administracyjno-biurowych

Ekonomista, mgr inż. zarządzania i marketingu, ukończony kurs księgowości.
Odpowiada za sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej oraz finansowo-księgowej, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem zewnętrznym oraz instytucjami, dbałość o właściwą atmosferę i organizację pracy.
Posiada zmysł organizacyjny, zdolności analityczne oraz umiejętność negocjowania.
Głównym jej atutem jest kreatywność , zaangażowanie w pracę i silna motywacja do osiągania wysokich wyników w pracy
Jest osobą sympatyczną i lojalną o miłym usposobieniu. 

Anna Klamecka

Anna Klamecka

kierownik do spraw pozyskiwania nowych klientów

Pracuje z największymi koordynatorami niemieckimi. Codziennie otrzymuje kilkadziesiąt nowych ofert pracy i na ich podstawie starannie czuwa nad dopasowaniem naszych opiekunek dla każdej nowej rodziny. Swoja pracę traktuje poważnie i wszystkie powierzone zadania wykonuje z należytą starannością. Wytrwale dąży do zamierzonego celu. Zawsze przywiązuje wagę do wysokiej jakości usług i zadowolenia klienta oraz opiekunek. 

Rozalia Janiszewska

Rozalia Janiszewska

Kierownik do spraw stałego klienta

Opiekuje się ponad 300 klientami zagranicznymi Odpowiada za wyniki w zakresie jakości, ilości i wydajności zespołu i rozwiązuje problemy pracowników. Przywiązuje wagę do wysokiej jakości usług i zadowolenia klienta, dzięki szybkiej i stosownej reakcji . Potrafi pod presją czasu podjąć decyzje w taki sposób by osiągnąć wyznaczony cel, dopasować się do panujących warunków i środowiska pracy.

 

Michał Filipczuk

Michał Filipczuk

specjalista do spraw rekrutacji

Zajmuje się rekrutacją opiekunek i opiekunów osób starszych. Ma pierwszy kontakt z osobą chętną podjąć zatrudnienie w naszej firmie.  Zajmuje się sprawami administracyjno- biurowymi. Pomaga rozwiać wszelkie wątpliwości pojawiające się przed  wyjazdem na zlecenie. 

Jolanta Zaczyk

Jolanta Zaczyk

specjalista ds. rekrutacji

Zajmuje się rekrutacją opiekunek i opiekunów osób starszych. Ma pierwszy kontakt z osobą chętną podjąć zatrudnienie w naszej firmie.  Zajmuje się sprawami administracyjno- biurowymi. Pomaga rozwiać wszelkie wątpliwości pojawiające się przed  wyjazdem na zlecenie. 

Dominika Paraszczuk

Dominika Paraszczuk

Kierownik ds. administracyjno-biurowych

Ekonomista, mgr inż. zarządzania i marketingu. Nadzoruje i koordynuje pracą podległego zespołu odpowiedzialnego m.in. za sporządzanie umów, pism i dokumentacji finansowo-księgowej oraz ubezpieczenie osób oddelegowanych do pracy za granicą.

Cechuje ją umiejętność pracy w zespole, rozwiązywanie problemów oraz analityczne myślenie. Jest osoba punktualną, elastyczną, a także posiada umiejętności organizowania i oceniania własnej pracy.
 

Małgorzata Drankiewicz

Małgorzata Drankiewicz

Koordynator ds. z klientem zagranicznym

Umiejętnie dobiera oferty pracy do wymagań klientów oraz Opiekunów i Opiekunek. Wspiera Opiekunki poza granicami naszego kraju,zawsze chętnie pomaga w rozwiązywaniu problemów. Jest odpowiedzialna za utrzymywanie dobrych stosunków z koordynatorami z Niemiec. Jest osobą miłą, uczynną i otwartą. Cechuję ją dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Swoją pracę wykonuję rzetelnie i z pełnym zaangażowaniem. 

Ewelina Jodłowiec

Ewelina Jodłowiec

koordynator

Opiekuje się stałymi klientami niemieckimi. Czuwa nad odpowiednim dopasowaniem do każdej rodziny opiekunek na wymianę. Koordynuje przebieg całej wymiany opiekunek przy zastępstwie. Zawsze chętnie pomaga w rozwiązywaniu problemów. Ma bezpośredni kontakt z każdą opiekunką oraz opiekunem wyjeżdżającymi do pracy każdego dnia. Sumiennie i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki. 

Magdalena Ogonowska

Magdalena Ogonowska

koordynator ds kontaktów z klientem zagranicznym

Magdalena jest odpowiedzialna za przedstawianie ofert pracy opiekunkom i opiekunom, utrzymywanie długotrwałych relacji z nimi oraz wspieraniu ich za granicami naszego kraju. Odpowiedzialna jest również za utrzymywanie przyjaznych relacji z podopiecznymi, jak również z koordynatorami z Niemiec. Jest osobą otwartą, rzetelną oraz sumienną. 

Barbara Łętowska

Barbara Łętowska

Pracownik administracyjno-biurowy

Zajmuje się sporządzaniem umów, pism i dokumentacji finansowo-księgowej. Ściśle współpracuje z księgowością polską i niemiecką. Nadzoruje i obsługuje dokumentację zgodnie z zachowaniem zasad firmy. Obsługuje pocztę elektroniczną oraz korespondencję tradycyjną. Współpracuje z koordynatorami i nadzoruje prawidłowy obieg dokumentów. Wszelkie obowiązki wypełnia z pełnym zaangażowaniem, skrupulatnie i dokładnie. Cechuje ją umiejętność pracy w zespole, rozwiązywanie problemów oraz analityczne myślenie.  

Dawid Wawrzyniak

Dawid Wawrzyniak

koordynator ds. kontaktów z klientem zagranicznym

Z wykształcenia germanista – absolwent Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Legnicy. Pracował także jako nauczyciel jęz. niemieckiego w Gimnazjum nr. 1 w Głogowie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na terenie Niemiec, zajmując się tam praca biurowa i przedstawicielstwem handlowym. Po powrocie do Polski związany z Centrum Językowm Konik, zajmując się obsługą klienta niemieckojęzycznego i utrzymywaniem dobrego kontaktu z nim. Przygotowuje i prowadzi kursy jęz. niemieckiego dla pracowników z Polski i z Ukrainy.
Jest osoba odpowiedzialna, dokładna, fachowa i pomocna. Potrafi zawsze i aktywnie zareagować na zaistniałe sytuacje i odpowiednio rozwiązać dany problem. Jest osoba mila, otwarta, spokojna i kreatywna, zawsze skora do pomocy. 

Paulina Włodarczak

Paulina Włodarczak

pracownik biurowy

Zajmuje się sporządzaniem dokumentów firmowych oraz odbieraniem telefonów, przeprowadza rozmowy telefoniczne bądź przekierowuje je do innych organów firmy, co więcej nadzoruje i obsługuje dokumenty firmowe, sporządza podstawową dokumentację finansowo -księgową. Cechuje ją umiejętność pracy w zespole, rozwiązywanie problemów oraz analityczne myślenie. Jest osoba punktualną, elastyczną, a także posiada umiejętności organizowania i oceniania własnej pracy. 

Sylwia Grycaj-Kuczyńska

Sylwia Grycaj-Kuczyńska

Pracownik administracyjno-biurowy

Zajmuje się sporządzaniem umów, pism i dokumentacji finansowo-księgowej. Ściśle współpracuje z księgowością polską i niemiecką. Nadzoruje i obsługuje dokumentację zgodnie z zachowaniem zasad firmy. Obsługuje pocztę elektroniczną oraz korespondencję tradycyjną. Współpraca z koordynatorami i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Wszelkie obowiązki wypełnia skrupulatnie i dokładnie. Przyjęte na siebie obowiązki wypełnia solidnie i rzetelnie. .
Cechuje ją umiejętność pracy w zespole o dużych umiejętnościach komunikacyjnych i interpersonalnych.
 

Diana Sanches-Martines

Diana Sanches-Martines

Kierownik ds. rekrutacji

Zajmuje się rekrutacją opiekunek osób starszych z Ukrainy. Mam pierwszy kontakt z osobą chętną podjąć zatrudnienie w naszej firmie. Zajmuje się sporządzaniem dokumentów dla osób z Ukrainy. Wspieram opiekunki poza granicami naszego kraju,zawsze chętnie pomagam w rozwiązywaniu problemów. Swoją pracę traktuje poważnie. Cechuje ją umiejętność pracy w zespole o dużych umiejętnościach komunikacyjnych  

Lidiia Krychun

Lidiia Krychun

Pracownik ds. obsługi opiekunek z Ukrainy

Jestem odpowiedzialna za przedstawianie ofert pracy opiekunkam, utrzymywanie długotrwałych relacji z nimi .Wspiera Opiekunki poza granicami naszego kraju,zawsze chętnie pomaga w rozwiązywaniu problemów. Zajmuje się sprawami administracyjno- biurowymi. Cechuję ją dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Jestem osobą otwartą, rzetelną oraz sumienną 

Zapewniamy legalne zatrudnienie
Atrakcyjne zarobki, bonusy i premie
Współpraca z największymi partnerami w Niemczech
Zakwaterowanie
i wyżywienie
Indywidualny dobór ofert (nie narzucamy)
Zwracamy koszty
podróży
Nie pobieramy opłat za pośrednictwo
Praca na zastępstwo lub na nowe zlecenie
Pracodawca Godny Zaufania

Pracodawca Godny Zaufania

„Pracodawca Godny Zaufania” to inicjatywa zapoczątkowana w 2009 roku. Jej podstawowym celem jest promowanie wśród pracodawców odpowiedzialnej, zgodnej z normami europejskimi polityki pracowniczej i polityki socjalnej. Przez kilka lata udało się nagrodzić największe polskie firmy bardzo często realizujące ciekawe i przynoszące znakomite rezultaty programy skierowane do pracowników.

Czytaj więcej

Jednym z warunków otrzymania pracy jako opiekunka dla seniora w Niemczech jest przygotowanie poprawnie wykonanego zdjęcia. Na jego podstawie często seniorzy wybierają osobę, która będzie się nimi zajmować. Co zatem warto w takiej fotografii uwzględnić?

  • Nie może być to zdjęcie z wakacji
  • Nie może przedstawiać Ciebie w trakcie rodzinnej uroczystości
  • Nie musi być wykonane przez profesjonalnego fotografa (możesz wysłać zdjęcie zrobione telefonem)
  • Najlepiej, aby osoba na zdjęciu stała przodem
  • Zawsze wskazany jest lekki uśmiech 😉 (osoby uśmiechnięte częściej są wybierane do pracy)

Jeśli macie pytania dotyczące wykonania zdjęcia, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Konik

Straciłeś pracę w Opiece w Niemczech ? Zadzwoń już dziś!
Praca dla kobiet i mężczyzn od zaraz + Bonus 300€

Centrum Językowe Konik Magdalena Kopacz od 2010 roku oferuje pracę w opiece dla Opiekunek i Opiekunów osób starszych na terenie całych Niemiec.

Również bez znajomości języka niemieckiego !

Jesteś w Niemczech, straciłaś/eś pracę ? Zadzwoń a otrzymasz dobrze płatne zlecenie z BONUSEM 300€ !
Nie martw się o dojazd ! Rodzina niemiecka odbierze Cię z miejsca zamieszkania (spod domu – pod dom).

Wynagrodzenie: do 1600€ netto + BONUS od rodziny 300€ + Premia Świąteczna 50€
(wynagrodzenie uzależnione od znajomości języka i warunków pracy)

Zgłoś się do nas już dziś!
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 24h/7
+48 570 718 736 ,  +48 731 913 716, +48 534 603 100 (szefowa firmy CJ Konik)
lub email: centrum.j.konik@gmail.com

  • polski
  • ukraiński
  • niemiecki