fbpx
Telefon
zwrotny

Legalne zatrudnienie w Niemczech od 10 lat

Jak dobrze spać w nocy?

Sen to jedna z najważniejszych czynności w życiu człowieka. Dzieciom pozwala rosnąć i prawidłowo się rozwijać a dorosłym zapewnia odpowiedni odpoczynek organizmu, dając jednocześnie energię do pracy i nauki w ciągu dnia. Kiedy pojawiają się problemy ze snem organizm zaczyna gorzej funkcjonować, co wpływa na wszystkie obszary życia – szczególnie zdrowie i samopoczucie.

Co robić, aby dobrze spać w nocy?

1. Nie spać w dzień i na zapas – drzemki w ciągu dnia bywają zalecane pod warunkiem, że noc również należy potem do przespanych. Jeśli sen w ciągu dnia powoduje problemy z zaśnięciem wieczorem, nie powinno się ucinać sobie nawet krótkich drzemek.

2. Zadbać o spokój – stres to najgorszy wróg spokojnego snu. Jeśli zdenerwujemy się przed samym pójściem spać jest duża szansa na niespokojny sen albo jego brak. Dlatego przed snem warto wyciszyć się i zrelaksować przy ulubionej książce czy muzyce.

3. Nie kąpać się i nie uprawiać sportu bezpośrednio przed snem – aktywność fizyczna jest bardzo wskazana dla zachowania zdrowia. Jednak ważne jest, żeby nie obciążać organizmu przed samym snem. To utrudnia jego wyciszenie i powoduje kłopoty z zaśnięciem. Kąpiel bezpośrednio przed snem wbrew pozorom również nie jest zalecana. Optymalny czas kąpieli to 90 minut przed snem – po tym czasie organizm będzie miał idealne warunki do dobrego snu.

4. Zażyć ostatni posiłek na 2-3 godziny przed snem – obciążony żołądek to gwarancja problemów z zaśnięciem. Organizm zamiast się regenerować będzie skupiony na trawieniu pokarmu. Najważniejsza zasada to zachowanie 2-3 godzinnego odstępu od snu.

5. Zrezygnować z pobudzających napojów – kawę, herbatę czy napoje energetyczne zdecydowanie powinno się spożywać w pierwszej części dni. To daje możliwość organizmowi wyciszyć po południu i przygotować do snu.

6. Zadbać o przewietrzenie pomieszczenia i jego odpowiednią temperaturę – idealna temperatura w sypialni to około 19-20 stopni Celsjusza. Organizm wtedy nie przegrzewa się ani nie marznie. Warto też regularnie wietrzyć pomieszczenie.

7. Nie palić papierosów – używki również zaburzają jakość snu i powodują kłopoty z zaśnięciem. To podwójny cios dla organizmu, który źle śpi, a dodatkowo jest regularnie podtruwany.

8. Przespacerować się – nie ma nic skuteczniejszego jak dotlenienie organizmu. Krótki i spokojny spacer przed snem na pewno przyczyni się do poprawy jego jakości.

Rozwiązania dla osób starszych

Zadbanie o wszystkie te nawyki może być kłopotliwe dla osób starszych, a to głównie one borykają się z niespokojnym snem. Pomocą w tym przypadku może być opiekunka osób starszych – Niemcy to kraj, gdzie takie rozwiązanie stosowane jest bardzo często. Seniorzy dzięki temu posiadają najlepszą opiekę i zachowują zdrowie przez długie lata.

Wyróżnieni godłem TERAZ POLSKA
Zapewniamy legalne zatrudnienie
Atrakcyjne zarobki, bonusy i premie
Współpraca z największymi partnerami w Niemczech
Zakwaterowanie
i wyżywienie
Indywidualny dobór ofert (nie narzucamy)
Zwracamy koszty
podróży
Nie pobieramy opłat za pośrednictwo
Praca na zastępstwo lub na nowe zlecenie
Pracodawca Godny Zaufania oraz Teraz Polska

Pracodawca Godny Zaufania oraz Teraz Polska

„Pracodawca Godny Zaufania” to inicjatywa zapoczątkowana w 2009 roku. Jej podstawowym celem jest promowanie wśród pracodawców odpowiedzialnej, zgodnej z normami europejskimi polityki pracowniczej i polityki socjalnej. Przez kilka lata udało się nagrodzić największe polskie firmy bardzo często realizujące ciekawe i przynoszące znakomite rezultaty programy skierowane do pracowników.

CJ KONIK Teraz Polska

Godło „Teraz Polska” na przestrzeni ponad 30 lat stało się marką samą w sobie. Jego prestiż umacniają przejrzyste procedury konkursowe, obiektywizm, kompetencja i niezależność ekspertów.

Czytaj więcej

Jednym z warunków otrzymania pracy jako opiekunka dla seniora w Niemczech jest przygotowanie poprawnie wykonanego zdjęcia. Na jego podstawie często seniorzy wybierają osobę, która będzie się nimi zajmować. Co zatem warto w takiej fotografii uwzględnić?

  • Nie może być to zdjęcie z wakacji
  • Nie może przedstawiać Ciebie w trakcie rodzinnej uroczystości
  • Nie musi być wykonane przez profesjonalnego fotografa (możesz wysłać zdjęcie zrobione telefonem)
  • Najlepiej, aby osoba na zdjęciu stała przodem
  • Zawsze wskazany jest lekki uśmiech 😉 (osoby uśmiechnięte częściej są wybierane do pracy)

Jeśli macie pytania dotyczące wykonania zdjęcia, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Konik