Magdalena Kopacz
Założycielka Centrum Językowego Konik w Głogowie
Mgr Filologii Germańskiej (Uniwersytet Wrocławski). Posiada umiejętności motywowania pracowników do pracy oraz zdolność kierowania zespołem. Głównymi cechami wyróżniającymi Panią Magdalenę wśród innych pracodawców jest asertywność, opanowanie i szacunek do swoich pracowników. Chętnie wysłuchuje rad swoich pracowników i wdraża ich pomysły w życie. Czuwa nad całością firmy.
Robert Borowski
Kierownik
Zajmuje się przygotowywaniem analizy finansowej firmy, kontrolą zaopatrzenia oraz przygotowywaniem dokumentacji związanej z płatnościami. Monitoruje i koordynuje politykę fiskalną firmy. Sporządza rachunki, dokonuje korekt oraz rozlicza wynagrodzenia pracowników oddelegowanych do pracy za granicą.
Anna Antczak
Kierownik ds. administracyjno-biurowych
Ekonomista, mgr inż. zarządzania i marketingu, ukończony kurs księgowości.
Odpowiada za sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej oraz finansowo-księgowej, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem zewnętrznym oraz instytucjami, dbałość o właściwą atmosferę i organizację pracy. Posiada zmysł organizacyjny, zdolności analityczne oraz umiejętność negocjowania.
Głównym jej atutem jest kreatywność , zaangażowanie w pracę i silna motywacja do osiągania wysokich wyników w pracy
Jest osobą sympatyczną i lojalną o miłym usposobieniu.
Anna Klamecka
kierownik do spraw pozyskiwania nowych klientów
Pracuje z największymi koordynatorami niemieckimi. Codziennie otrzymuje kilkadziesiąt nowych ofert pracy i na ich podstawie starannie czuwa nad dopasowaniem naszych opiekunek dla każdej nowej rodziny. Swoja pracę traktuje poważnie i wszystkie powierzone zadania wykonuje z należytą starannością. Wytrwale dąży do zamierzonego celu. Zawsze przywiązuje wagę do wysokiej jakości usług i zadowolenia klienta oraz opiekunek.
Rozalia Janiszewska
Kierownik do spraw stałego klienta
Opiekuje się ponad 300 klientami zagranicznymi Odpowiada za wyniki w zakresie jakości, ilości i wydajności zespołu i rozwiązuje problemy pracowników. Przywiązuje wagę do wysokiej jakości usług i zadowolenia klienta, dzięki szybkiej i stosownej reakcji . Potrafi pod presją czasu podjąć decyzje w taki sposób by osiągnąć wyznaczony cel, dopasować się do panujących warunków i środowiska pracy.
Michał Filipczuk
specjalista do spraw rekrutacji
Zajmuje się rekrutacją opiekunek i opiekunów osób starszych. Ma pierwszy kontakt z osobą chętną podjąć zatrudnienie w naszej firmie. Zajmuje się sprawami administracyjno- biurowymi. Pomaga rozwiać wszelkie wątpliwości pojawiające się przed wyjazdem na zlecenie.
Jolanta Zaczyk
specjalista ds. rekrutacji
Zajmuje się rekrutacją opiekunek i opiekunów osób starszych. Ma pierwszy kontakt z osobą chętną podjąć zatrudnienie w naszej firmie. Zajmuje się sprawami administracyjno- biurowymi. Pomaga rozwiać wszelkie wątpliwości pojawiające się przed wyjazdem na zlecenie.
Dominika Paraszczuk
Kierownik ds. administracyjno-biurowych
Ekonomista, mgr inż. zarządzania i marketingu. Nadzoruje i koordynuje pracą podległego zespołu odpowiedzialnego m.in. za sporządzanie umów, pism i dokumentacji finansowo-księgowej oraz ubezpieczenie osób oddelegowanych do pracy za granicą.
Cechuje ją umiejętność pracy w zespole, rozwiązywanie problemów oraz analityczne myślenie. Jest osoba punktualną, elastyczną, a także posiada umiejętności organizowania i oceniania własnej pracy.
Małgorzata Drankiewicz
Koordynator ds. z klientem zagranicznym
Umiejętnie dobiera oferty pracy do wymagań klientów oraz Opiekunów i Opiekunek. Wspiera Opiekunki poza granicami naszego kraju,zawsze chętnie pomaga w rozwiązywaniu problemów. Jest odpowiedzialna za utrzymywanie dobrych stosunków z koordynatorami z Niemiec. Jest osobą miłą, uczynną i otwartą. Cechuję ją dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Swoją pracę wykonuję rzetelnie i z pełnym zaangażowaniem.
Ewelina Jodłowiec
koordynator
Opiekuje się stałymi klientami niemieckimi. Czuwa nad odpowiednim dopasowaniem do każdej rodziny opiekunek na wymianę. Koordynuje przebieg całej wymiany opiekunek przy zastępstwie. Zawsze chętnie pomaga w rozwiązywaniu problemów. Ma bezpośredni kontakt z każdą opiekunką oraz opiekunem wyjeżdżającymi do pracy każdego dnia. Sumiennie i rzetelnie wykonuje swoje obowiązki.
Magdalena Ogonowska
koordynator ds kontaktów z klientem zagranicznym
Magdalena jest odpowiedzialna za przedstawianie ofert pracy opiekunkom i opiekunom, utrzymywanie długotrwałych relacji z nimi oraz wspieraniu ich za granicami naszego kraju. Odpowiedzialna jest również za utrzymywanie przyjaznych relacji z podopiecznymi, jak również z koordynatorami z Niemiec. Jest osobą otwartą, rzetelną oraz sumienną.
Barbara Łętowska
Pracownik administracyjno-biurowy
Zajmuje się sporządzaniem umów, pism i dokumentacji finansowo-księgowej. Ściśle współpracuje z księgowością polską i niemiecką. Nadzoruje i obsługuje dokumentację zgodnie z zachowaniem zasad firmy. Obsługuje pocztę elektroniczną oraz korespondencję tradycyjną. Współpracuje z koordynatorami i nadzoruje prawidłowy obieg dokumentów. Wszelkie obowiązki wypełnia z pełnym zaangażowaniem, skrupulatnie i dokładnie. Cechuje ją umiejętność pracy w zespole, rozwiązywanie problemów oraz analityczne myślenie.
Dawid Wawrzyniak
koordynator ds. kontaktów z klientem zagranicznym
Z wykształcenia germanista – absolwent Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Legnicy. Pracował także jako nauczyciel jęz. niemieckiego w Gimnazjum nr. 1 w Głogowie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na terenie Niemiec, zajmując się tam praca biurowa i przedstawicielstwem handlowym. Po powrocie do Polski związany z Centrum Językowm Konik, zajmując się obsługą klienta niemieckojęzycznego i utrzymywaniem dobrego kontaktu z nim. Przygotowuje i prowadzi kursy jęz. niemieckiego dla pracowników z Polski i z Ukrainy.
Jest osoba odpowiedzialna, dokładna, fachowa i pomocna. Potrafi zawsze i aktywnie zareagować na zaistniałe sytuacje i odpowiednio rozwiązać dany problem. Jest osoba mila, otwarta, spokojna i kreatywna, zawsze skora do pomocy.
Paulina Włodarczak
pracownik biurowy
Zajmuje się sporządzaniem dokumentów firmowych oraz odbieraniem telefonów, przeprowadza rozmowy telefoniczne bądź przekierowuje je do innych organów firmy, co więcej nadzoruje i obsługuje dokumenty firmowe, sporządza podstawową dokumentację finansowo -księgową. Cechuje ją umiejętność pracy w zespole, rozwiązywanie problemów oraz analityczne myślenie. Jest osoba punktualną, elastyczną, a także posiada umiejętności organizowania i oceniania własnej pracy.
Sylwia Grycaj-Kuczyńska
Pracownik administracyjno-biurowy
Zajmuje się sporządzaniem umów, pism i dokumentacji finansowo-księgowej. Ściśle współpracuje z księgowością polską i niemiecką. Nadzoruje i obsługuje dokumentację zgodnie z zachowaniem zasad firmy. Obsługuje pocztę elektroniczną oraz korespondencję tradycyjną. Współpraca z koordynatorami i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Wszelkie obowiązki wypełnia skrupulatnie i dokładnie. Przyjęte na siebie obowiązki wypełnia solidnie i rzetelnie. .
Cechuje ją umiejętność pracy w zespole o dużych umiejętnościach komunikacyjnych i interpersonalnych.
Diana Sanches-Martines
Kierownik ds. rekrutacji
Zajmuje się rekrutacją opiekunek osób starszych z Ukrainy. Mam pierwszy kontakt z osobą chętną podjąć zatrudnienie w naszej firmie. Zajmuje się sporządzaniem dokumentów dla osób z Ukrainy. Wspieram opiekunki poza granicami naszego kraju,zawsze chętnie pomagam w rozwiązywaniu problemów. Swoją pracę traktuje poważnie. Cechuje ją umiejętność pracy w zespole o dużych umiejętnościach komunikacyjnych
Lidiia Krychun
Pracownik ds. obsługi opiekunek z Ukrainy
Jestem odpowiedzialna za przedstawianie ofert pracy opiekunkam, utrzymywanie długotrwałych relacji z nimi .Wspiera Opiekunki poza granicami naszego kraju,zawsze chętnie pomaga w rozwiązywaniu problemów. Zajmuje się sprawami administracyjno- biurowymi. Cechuję ją dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Jestem osobą otwartą, rzetelną oraz sumienną